Book et introkald.
Hvis du hellere vil kontakte os direkte, er du også mere end velkommen til det.
Email: info@adflair.dk
.avif)
FAQ
Typiske
spørgsmål
1
Hvor hurtigt kan vi komme i gang?
Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten af vores arbejde.
Derfor arbejder vi kun med et begrænset antal nye brands ad gangen, og der kan i perioder være ventetid.
(Vi tager nye brands ind uden ventetid lige nu)
Derfor arbejder vi kun med et begrænset antal nye brands ad gangen, og der kan i perioder være ventetid.
(Vi tager nye brands ind uden ventetid lige nu)
2
Hvordan adskiller Adflair sig fra andre bureauer?
Vi er 100% specialiserede i e-commerce. Hvor andre bureauer spreder sig ud på tværs af brancher, har vi dyb indsigt i mekanismerne, der driver vækst i webshops.
Med erfaring fra vækstrejser op til ni-cifret årlig omsætning arbejder vi altid ud fra en dyb forståelse af kunderejsen i sin helhed. Vi forstår, at dit brand ikke skal bygges gennem rabatter og branddevaluerende kampagner. Vi bygger langsigtet værdi.
Med erfaring fra vækstrejser op til ni-cifret årlig omsætning arbejder vi altid ud fra en dyb forståelse af kunderejsen i sin helhed. Vi forstår, at dit brand ikke skal bygges gennem rabatter og branddevaluerende kampagner. Vi bygger langsigtet værdi.
3
Hvordan foregår et samarbejde med jer?
Et samarbejde med os begynder altid med en grundig forståelse af jeres brand, vision og nuværende udgangspunkt. Her tager vi også højde for de erfaringer, I allerede har gjort jer.
På den baggrund udarbejder vi en klar plan, definerer succes-kriterier og fastsætter konkrete KPI’er, som vi måler resultaterne ud fra.
Først derefter går vi i gang med eksekveringen, hvor vi opbygger et feedback-loop, der hele tiden giver nye indsigter til at optimere indsatsen. Her er vi særligt fokuserede på kontinuerligt at teste nye annoncekreativer, så vi kan optimere effekten af din marketing.
Undervejs holder vi tæt kontakt via Slack og sikrer, at du altid har fuldt overblik over processen.
På den baggrund udarbejder vi en klar plan, definerer succes-kriterier og fastsætter konkrete KPI’er, som vi måler resultaterne ud fra.
Først derefter går vi i gang med eksekveringen, hvor vi opbygger et feedback-loop, der hele tiden giver nye indsigter til at optimere indsatsen. Her er vi særligt fokuserede på kontinuerligt at teste nye annoncekreativer, så vi kan optimere effekten af din marketing.
Undervejs holder vi tæt kontakt via Slack og sikrer, at du altid har fuldt overblik over processen.
4
Hvordan finder jeg ud af om I kan hjælpe mig?
Den bedste måde at finde ud af det på er gennem et intro-kald.
Her dykker vi ned i din forretning, din nuværende situation og dine mål, og vurderer ærligt, om vi kan skabe den værdi, du søger.
Book et kald via formularen oven for, så tager vi dialogen derfra.
Her dykker vi ned i din forretning, din nuværende situation og dine mål, og vurderer ærligt, om vi kan skabe den værdi, du søger.
Book et kald via formularen oven for, så tager vi dialogen derfra.